fredag 13. februar 2009

Og her er Thira :)

Thira er også med i Glitters Design Team. Thira har laget dette prosjektet :
Først målte jeg til bølgepappen og limte denne sammen i endene med Glossy Accents. Deretter målte jeg til mønsterpapiret og limte dette fast i bølgepappen. Jeg hadde også lyst til å ha en blonde, så denne ble målt til og limt på.

Deretter fant jeg et glitterhjerte fra Melissa Frances og to røde Prima blomster. "Glad i deg" er skrevet i Making Memories tiny alpha hvit. Blomstene har fått hvite selvklebende halvperler fra Kaisercraft i midten. Alt er montert med Glossy Accents. Til slutt fant jeg fram litt hyssing og surret denne to ganger rundt lyset før jeg knyttet den, og hengte på to metallcharms.
Det er en knute mellom hver charm, sånn at de henger pent. Pga bølgepappen kan denne pynten tas av lyset uten problemer og f.eks settes på et nytt lys.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar