fredag 13. februar 2009

Neste kvinne ut er Linola :)

Neste kvinne ut er Linola, som sier dette:
Jeg tok en engangssprøytepose som man får kjøpt på matbutikker,
og limte på små hjertebling med glossy accents.
Så målte jeg opp et ark så det passet øverst på posen.
Så rubbet jeg på LOVE, og hadde glossy accent på oppå
for å få en skinnende og glasslignende overflate.
Jeg sprayet egenlaget grønn glimmermist på en hvit blomst,
og rød stickles på en annen hvit blomst, så tok jeg en hjertebrads som jeg hadde glossy accents på og strødde hvitt sugar coating på.

Jeg tok et ghost shape hjerte fra Heidi Swapp der jeg tok av den ytterste hjertet, dette beholdt jeg ubehandlet, mens det store "innerhjertet" ble behandlet med glossy accents og fikk strødd på rødt glitter fra -nille.

Da dette var tørket limte jeg det tynne hjertet på skrå over det det andre.
Jeg satt Prima Say It In Crystals-swirls under "love" og monterte på blomstene og bradsen. Så la jeg oppi hjertene og stiftet sammen papiret og posen og voila :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar