fredag 13. februar 2009

Nestkommanderende

Nestkommanderende er Madeleine,
som sier dette om sitt prosjekt :


Jeg startet med en liten pappeske som vi fikk levert takspotter i.
Først målte jeg til papir og kuttet med skjærebrettet.
Jeg kantet alle sidene av arkbitene med
ColorBox Pigment Brush Pad i farge orchid.
Papiret er billigpapir fra -nille.
Så malte jeg et stempeltrykk jeg har plukket til meg
i en stempeltrykkbyttering, og malte det med distress.
Blomsten er malt med tattered rose og dried marigold,
stilken er farget med Leplume tusj nr 72 Pine Green.
Musene er malt med distress brushed corduroy.
Midten på blomsten har fått en omgang med
Stickles glitterlim, farge orange peel.
Trykket ble kantet med ColorBox Pigment Brush Pad
i farge brown.


Disse to teksttrykkene er begge kantet med ColorBox
Pigment Brush Pad farge orchid. De er også fra en byttering.
Hjertestemplet er fra Inq Boutique, swirle-stemplene er eldgamle.
Tre små brune bling fikk plass på den ene swirlen.
Alle swirlene er stemplet fra samme stempelpakke.
Foran på boksen er det festet en tag fra
Melissa Frances`s It`s a celebration Ticket Book.
Det er blitt kantet med ColorBox Pigment Brush Pad
i farge rosebud.
De røde båndene er fra en genser jeg har kjøpt og
det lille hjertet i tre er fra Panduro,
kantet med rosebud og sprayet ørlitegrann med Glimmermist, farge Pink Taffy Boksen er fyllt med hjertesjokolader
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar