fredag 13. februar 2009

Valentines Day - prosjekter

I februar har vi laget forskjellige Valentines Day-prosjekter.
Først ute er sjefen sjøl, Jeanette :)


Hun sier om sitt prosjekt:


Jeg har dekorert en stor melkesjokolade til min kjære.
Jeg har brukt Rød Bazzill
Et bånd fra en juledekorasjon
Et speilhjerte
Rødt rutete bånd
Transparante røde hjerter
Bokstavklistremerker
Et gammelt noteark

Et stripete notatark fra Scenic Route


Jeg målte opp kartongen til å passe rundt sjokoladen,
og gjorde det samme med notearket.
Jeg rev kantene på notearket
og det stripete arket.
Så knyttet jeg bånd rundt,
og limte fast speilhjertet rundt midten av knuten.
De røde glasshjertene limte jeg fast med Glue Dots for vellum.
Jeg klistret på bokstaver og sjokoladen var ferdig dekorert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar