fredag 13. februar 2009

Mona Iren er også med :)

Pyntet After Eight - eske :)
Jeg begynte med å finne fram et ark jeg ønsket å bruke.
Deretter målte jeg sidene på esken.
Arket ble skjært i passe bredde og så lagde jeg brettekanter med brettekniven på skjærebrettet, slik at det skulle bli enklere å få arket pent rundt esken.

Kantene er svertet med Distress Ink Walnut Stain.
Deretter klippet jeg for frihånd hjerter av akvarellpapir og en mønsterark-rest jeg hadde liggende. Disse fikk også en omgang med Distress Ink langs kantene.

Et lite stykke revet bølgepapp ligger under alt stasjet.
Blonden limte jeg på med Glue Dots og Zip Dry paper glue.
Hjertene er limt med Glue Dots. Rosene kom på plass, og et par runder med Scrappers Floss ble surret rundt esken.
En hjertecharm ble knyttet fast.
Jeg syns esken ble litt blass, og valgte derfor å sette på noen bling på hjertene.
Jeg lagde også noen swirler med bling for å fylle ut plassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar