søndag 21. juni 2009

På kort-kjøret

Jeg har laget en del kort i det siste. Både minikort i 3x3 og større kort i 6x6.
Vi i designteamet var så heldige å få magic mesh og dottie ann , og jeg har faktisk aldri prøvd å bruke slikt før. Så dermed måtte det testes ut på en del av kortene.

Dette kortet er i 6x6.
Mønsterarket er fra Prima. Fuglestempelet er fra Tim Holtz, og bokstavene er kutta med Cricuts Lyrical letters-kassett.
Kort 2:
Er et minikort. Papir er kjøpt på Bikuben. Metallpynten er jg ikke sikker på hvor er fra. Jeg har kutta limegrønn Dottie Ann i en punch for å få en fin firkant
Kort 3
Stempelet er kjøpt second hand, og jeg digger det!! Sommerfuglen er fra Kort og Godt og har fått på seg litt bling.

Kort 4 og 5 er lagd med litt forskjellig som jeg har liggende.






1 kommentar: