søndag 21. juni 2009

Min tur å få pakke



Så var det min tur å få pakke fra craft barn. I pakken var det blant annet et klovnestempel, en pakke hvite blomster og to bokser med embossingpulver.

Så langt har jeg prøvd meg på klovnestempelet og blomstene.

På denne LOen har jeg gått litt berserk med diecuts. Jeg simpelthen elsker cricuten min. Her har jeg kutta gress, potter og stilker med kassetten "walk in my garden". Treet har jeg skåret ut for hånd. Bokstavene er tickers, og blomstene er altså fra craft barn.

Om noen har lyst til å la seg inspirere så vil oppgaven fra meg være å tenke kreativt, og prøve å sette bilder inn i et miljø.

Jeg har også laget et kort der jeg har brukt klovnestempelet. Her har jeg tenkt at det kan være et kort til en toårsdag f.eks, og har brukt glade farger. Stempelet er malt med akvarellmaling. Bokstavene er kutta med Cricutkassetten Plantin Schoolbok

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar