mandag 19. oktober 2009

Ny uke,Ny utfordring!

Denne gang var vi så heldige å få hver vår unike pakke fra

Oppgaven vi fikk var enten Lo i lettersize,eller 2 kort.


Her er resultatene:


Thira:
Mona Iren:




Pia Iris:


Jeanette:





Utfordringen denne gang er å lifte et valgfritt DT bidrag,legg link i kommentarfeltet slik at vi kan finne ditt bidrag,skriv også hvem du har liftet.Har du ikke blogg bruker du mail adressa vår :glitterteamet@yahoo.no


Frist på denne er 1 november

Premien blir sponset av :

6 kommentarer:

  1. Spennende! Håper jeg rekker denne og gleder meg til mange flotte bidrag! Lykke til alle sammen.

    SvarSlett
  2. spennende.... skal se om jeg får laget noe

    SvarSlett
  3. Kastet meg over denne med en gang jeg. Jeg har liftet Jeanette. http://wenchejensen.blogspot.com/2009/10/en-stor-dag.html

    SvarSlett
  4. Flott blogg som jeg er blitt følger av og dere er seffli`på min bloggliste!

    SvarSlett
  5. Flotte bidrag fra dere i DT :) Likte spesielt godt lo'en til Thira, så den har jeg prøvd meg på :)

    Her er mitt bidrag!

    SvarSlett
  6. vanskelig å lifte når jeg ikke kan trykke på bildene og få dem større... er det bare jeg som ikke får det til eller? får til på di andre bildene i bloggen, men ikke akkurat dette innlegget...
    flotte bidrag dere har laget:) morsomt at dere har konkuranser:)

    SvarSlett