torsdag 23. juli 2009

Madeleines prosjekter


Her er mine prosjekter i denne runden :)
I denne pakken fikk vi magic mesh og dottie ann fra

http://www.magicmesh.com/

*******************

Fra http://www.kort-og-godt.no/
fikk vi masse lekker metallpynt, blonder, knapper, brune papirposer, noen yndige små sommerfugler og et stempel :)


Jeg har laga tre kort og en oppbevaringsboks.
I denne grønne oppbevaringsboksen :legger jeg all pynten vi i DesignTeamet får, så vet jeg hva jeg har til enhver tid. Boksen er i utgangspunktet en brun papirpose som vi fikk i siste pakke. Den er stivet opp med bazzill på innsiden, kledd med mesh som er malt i passende farger, og har fått på seg et stempeltrykk av skattekisten, for det syns jeg passet så godt til en slik kiste med godsaker :) Trykket er malt med distressink :)

*****************''
Her ser du kortene jeg har laget :)

3 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget Madeleine:) Smart den oppbevaringsboksen du har laget!

    SvarSlett
  2. for en lur og flott skattekiste, og nydelige kort.

    SvarSlett