søndag 10. mai 2009

Thiras utfordring uke 19

Denne uken måtte jeg virkelig klø meg litt i hodet før jeg kom skikkelig igang. Jeg har en liten tendens til å tro at ting er litt vanskeligere enn det de egentlig er ;)
Men så fikk jeg da plukket fram litt forskjellig jeg ville bruke, samt et par ting jeg aldri har brukt på en lo før, strie og en pengeseddel.

Jeg har igjen brukt disse fantastiske tannhjulene som er å finne inne hos The 80s me bloggen
De er skrevet ut på kartong og sprayet med Black Gold glimmermist.
Ellers har jeg brukt litt traktorklistremerker til pynt og metall fra Tim Holtz.

Pengeseddelen er vietnamesisk, og det passet jo utrolig godt at det var avbildet en traktor på baksiden på den, da loen handler om traktor.
Ellers er det brukt et ukjent mønsterark med traktorer på, bazzill, Gaffertape fra 7gypsies, chipboard alpha fra Heidi Swapp og dymo.



1 kommentar:

  1. skikkelig tøff LO, digger tannhjul på gutteLOer!!! herlig gjennomført LO:)

    SvarSlett