søndag 15. mars 2009

Thiras utfordringsoppgaver uke 11

Denne uka har jeg virkelig kosa meg med nydelige ark fra Studio2Mers.
På denne første LO'en, "Endelig vår", har jeg brukt ark fra Esquisse serien (No2). Jeg har også brukt grønn vellum og hvit bazzill. Av pynt har jeg brukt "Little Dude" journaling card fra Prima, blonde fra Jysk eldet med kaffe, Prima blomster, svarte raindrops, Tim Holtz tickets og Heidi Swapp chipboard alfabet.
All sverting er med Distress Ink vintage photo.





På denne andre LO'en, "Lille julaften", har jeg brukt ark fra Harmonie serien (No3 og No4).
Bildet valgte jeg å montere på en bit bølgepapp.
Av pynt har jeg brukt en gammel bokside, blondeserviett, tag fra Panduro eldet med kaffe,svart blonde fra Panduro, fjær, perlesnor, chipboard swirl fra Maya Road, blomster fra Petaloo og Prima.
Bokstaver: MM tiny alpha og thickers.
Helt til slutt dekket jeg over bildet, og sprayet hele lo'en med litt glimmermist i fargen Walnut Gold.
All sverting er med Distress Ink vintage photo.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar