mandag 16. mars 2009

Madeleines utfordringsoppgaver uke 11

Her er mine LOer for denne uken :)
Min Harmonie-LO består av to ark fra Harmonie-serien fra Studio2mers, et babymønsterark, sort Glitterthickers, vanlig grønn Bazzil, Tiny Alfa, rubons fra Hambly og en knæsjrosa klistrechipboard som jeg har malt grønn og hatt grønt glitter på. Blomster og bladranke er fra Nille.
På min Esquisse-LO har jeg brukt 2 Esquisse-ark fra Studio2mers, samt vanlig rød bazzil. Jeg har brukt Tiny Alfa, hvit Greetings- og Let it snow-rubons fra Hambly, blå halvperler, snøfnugg fra diverse qk-dieser og stor chipboard som jeg har dabbet hvit.
Fjorels utfordringer uke 11

Arkene fra Studio2mers krevde lite pynt syntes jeg.
Nå er jo ikke jeg så pyntete av meg heller da.
Jeg liker best clean and simple.
Så sånn sett var det jo supert med ark som gjorde en del av seg.

BAD
Jeg syntes arket fra Studio2mers minte meg om sjøen,
og passa godt til å illustrere min datters første bad.
På denne LOen har jeg pynta så lite at det nesten er pinlig.
Men jeg syntes som sagt at arkene gjorde så mye av seg
at det var vanskelig å pynte mer.
Så her er det:
Ark fra Studio2mers,
Grønne tickers
To ulike ark som jeg ikke husker hvor jeg har fra.
KUSINER
To ulike Harmonie-ark fra Studio2mers
Bazzil med prikker (min nye favoritt)
Metallbokstaver fra Nille (!!!)
Ellers har jeg pynta med Liquid pearls

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar