mandag 9. mars 2009

linolas utfordringsoppgaver uke 10

kyllingstempel fra kort og godt.
stempelbokstaver fra around the block
primablomst
basic greyark
gul kartong distressputer.
* brettet gul kartong i to og lekte meg med distressputer og vann på nonstickmatte.
Stemplet god påske og embosset kyllingen med svart glitterpulver.
Klippet til en ugjevn bølgekant på basicgreyarket og limte på en blomst..


kyllingstempel fra kort og godt
fugledies 4x4, fra quickutz
tickers
minibokstaver fra mm
gul kartong
* brettet kartongen i to, og limte på tickersene og småbokstavene, trykket ut fuglen i hvit kartong som jeg fargela med promarkers. Stiftet kartongen og posen sammen med gulestifter. På selve posen limte jeg på små kyllinger, stemplet på hvit kartong og fargelagt med promarkers. Brukte grønn sprittusj for å lage "svimsemerker" fra kyllingene..

kyllingstempel fra kort og godt.
basicgrey ark
gul kartong - distresspute
fjær* kyllingen ble stemplet på hvit kartong og fargelagt med promarkers. dro skalpellen over mønsterarket for å få en oppskrapet kant, dro over med en brun distresspute, limte på fjær på den gule kartongen, limte så på mønsterarket og så kyllingen.. hadde "båndet" rundt en eggekartong med sjokoladeegg..

anne med dukke stempel fra kort og godt
bazillkartong
tre mønsterark fra ukjent
distress
gule primablomster
hvit stickles
fjær
* stemplet på gul kartong, dro over med vintasje photo distresspute på både stempeltrykk og mønsterark. mønsterarkene krøllet jeg litt till. før jeg limte på stempeltrykket limte jeg på to fjær og så tilslutt trykket. hadde stickles på blomstene før jeg monterte de..

1 kommentar:

  1. nydelig kort:)
    flotte godteposer, digga den eggekartongen da:)

    SvarSlett