søndag 15. mars 2009

linolas utfordringer uke 11

På harmonie-LOen har jeg brukt 4 forskjellige harmonieark. et som bakgrunnsark og tre som har blitt klipt til og sotet på kantene med distresspute farge lavendel.
To swirls fra prima i tillegg til en blå blomst fra prima. "Trygge" er kuttet ut i silhuetten med blå
vinyl, og jeg har tegnet små "skygger" på bokstavene for å gi de litt liv.










Til Esquisse-LOen har jeg brukt tre forskjellige ark fra serien. En bit av arket ga jeg en omgang med distressputer i rød og rosafarger. Et ark brukte jeg for å lage klammeret som går på linje med intervjuet.
Jeg sotet yttersiden av bildet med samme distressfargene som arket.
Jeg brukte 3 heklablomster, der den ene blomsten fikk en sol som June hadde på døren til
rommet sitt før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar