fredag 13. februar 2009

Siste kvinne ut i denne runden

Siste kvinne ut i denne omgang er fjorel,
som beskriver sitt prosjekt på denne måten:
Jeg hadde en tom krydderboks liggende.
Og plutselig slo det meg at jeg burde glede mannen min med en liten fyrstikk-boks.
Vi har vedovn i to etasjer og han irriterer seg bestandig
over at fyrstikkene er i den andre etasjen.
Dessuten hadde jeg massevis av fyrstikker liggende etter å ha lagd en fyrstikkeskekalender til jul. Papiret jeg har brukt er haug-gammelt og fra Karen Marie Klip.
Jeg brukte litt stempelsverte på kanten rundt "vinduet i boksen
og brukte boksen som stempel for å lage et avtrykk av vinduet på papiret. Dermed var det lett å kutte ut vinduet i riktig størrelse.
Jeg er veldig glad i hyssing for tida.
Så jeg ramma inn vinduet med litt hyssing som jeg festa med zig-penn.
Jeg brukte også en hyssing til å feste to glitrende hjerter.
Teksten er rubons, også har jeg pynta med svart penn her og der. Til slutt festa jeg ripeplata fra en fyrstikkeske inne i lokket på boksen med gluedots

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar